Frontoffice nieuws

20 juni 2018

Aangepaste openingstijden frontoffice pz vanaf 2 juli 2018 ivm Zomervakantie

In verband met de zomervakantie heeft het frontoffice van de personeelsadministratie de openingstijden aangepast.
Tijdens deze periode, van maandag 2 juli 2018 tot en met vrijdag 31 augustus 2018, is het frontoffice van de personeelsadministratie alleen op maandagochtend van 08.00 tot 12.00 uur geopend.

Frontoffice Personeelszaken ook na werktijd bereikbaar

Vanaf woensdag 5 september 2018 zijn de openingstijdens van het Frontoffice Personeelszaken uitgebreid voor gedetacheerde medewerkers.
Je kunt vanaf die datum elke 2 weken (in de even weken) op woensdag tussen 16:30 en 17:30 uur bij het Frontoffice terecht.
bartvanschootenBart van Schooten (06 - 18 34 53 60) en josgeurtseJos Geurtse (06 - 12 48 08 85) staan dan voor je klaar.
Je kunt ons nu vinden aan de Spoordijkstraat 132.

Zoals je weet kun je bij het Frontoffice terecht met vragen over allerlei personele zaken, zoals bijvoorbeeld seniorenregeling, reiskosten, pc privé, pensioen of je salaris. Deze verruimde openingstijden gelden voorlopig tot eind 2018. Als blijkt dat er echt behoefte is aan deze uitbreiding, wordt deze definitief.