Aangepaste aanpak afhalen energiebesparende producten

03 maart 2021

Het is zover! Er kan gestart worden met het uitleveren van de gratis energiebesparende producten van Energieloket Enschede.

Door de coronamaatregelen heeft de levering van de producten aan het Energieloket vertraging opgelopen. Hierdoor kon niet begonnen worden met de uitgifte. Daarnaast heeft het Energieloket door de lockdown en de RIVM-richtlijnen de manier van uitgifte anders moeten organiseren.

Afhalen bij het distributiecentrum aan de Getfertsingel

Gelukkig zijn de meeste producten nu geleverd en is het zo georganiseerd dat u de producten op een veilige manier kunt afhalen bij het distributiecentrum aan de Getfertsingel 41 (de voormalige drukkerij van de Tubantia). Nog niet besteld? Ga dan naar www.energieloket-enschede.nl. Daar kunt u tot 31 maart 2021 producten bestellen (zolang de voorraad strekt).

Tijdsblokken en afhaalpunten

Om alles veilig te laten verlopen, wordt gewerkt met tijdsblokken van een week. Hebt u producten besteld? Dan krijgt u een mail als u aan de beurt bent. Hierin staat welke week en welk afhaalpunt (1, 2 of 3) aan u is toegewezen om uw producten op te komen halen. Kijk op energieloket-enschede.nl/afhalen voor alle informatie over het afhalen.

Duizenden bestellingen

Het gaat om duizenden bestellingen, dus dat is een grote klus. Het gaat daarom ook een aantal weken duren voordat iedereen zijn bestelling heeft af kunnen halen. Alle vrijwilligers doen hard hun best om alles zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen!

Vragen?

Stuur dan een mail naar support@energieloket-enschede.nl of een bericht via de chat op de website. Op werkdagen tussen 11.00 - 17.00 uur is Energieloket Enschede ook telefonisch bereikbaar op 053 - 200 55 75.