Corona: aangepaste dienstverlening

Door het coronavirus is onze dienstverlening aangepast. Bekijk de informatiepagina over corona voor de meest actuele informatie. Hier vindt u ook regelingen voor ondernemers.

Klachten-commissaris

Aanspreekpunt voor uw klachten

Bijvoorbeeld over:

  • de persoonlijke benadering door medewerkers of bestuurders van de gemeente
  • het krijgen van te weinig, onjuiste of misleidende informatie
  • het niet reageren op u vragen
  • het schenden van uw privacy

Dien een klacht in

U kunt uw klacht direct online indienen, telefonisch door te bellen met 053-4818686 of per mail naar klacht@enschede.nl.

Wat gebeurt er met uw klacht?

Wat gebeurt er met u klacht nadat het bij ons binnen komt?

Media

De Klachtencommissaris brengt jaarlijks verslag uit van werkzaamheden en adviezen.
Daarnaast kunnen in de media artikelen of onderzoeken verschijnen die relevant zijn voor u of voor het Klachtencommissariaat.

Het Klachtencommissariaat

De Klachtencommissaris heeft een kleine en onafhankelijke staf. Samen zorgen zij ervoor dat de afhandeling van uw klacht op een correcte manier plaats vindt.

Contact Klachtencommissaris

Contactgegevens van de Klachtencommissaris.