Klanttevredenheid

Wij zijn steeds bezig met het verbeteren van onze dienstverlening. Dat doen we op verschillende manieren. Bijvoorbeeld met nieuwe online diensten, het uitvoeren van klantreizen en overal duidelijk en helder taalgebruik.

Wij vinden het belangrijk om van u te horen wat u van onze dienstverlening vindt. Dan kunnen wij onze dienstverlening nog beter maken. 

Uw mening telt 

Na het aanvragen van een dienst of product kunt u een e-mail van ons krijgen. Hierin vragen we naar uw ervaring met onze dienstverlening. Het beoordelen is eenvoudig. Door te klikken op een smiley geeft u aan hoe tevreden u bent: goed, matig of slecht. Na uw keuze voor een smiley volgt een korte vragenlijst. Het invullen duurt ongeveer 2 minuten.

Wat gebeurt er met uw reactie 

Wij lezen uw reactie altijd. Uw beoordeling is anoniem. Dit betekent dat u uw mening kunt geven zonder dat uw naam bij ons bekend is. Soms kunt u wel contactgegevens achterlaten, maar alleen als u dat zelf wilt.

In uw beoordeling kunt u ook aanvullende informatie geven. Dit geeft ons inzicht in wat we goed doen en wat we kunnen verbeteren. Een aanpassing in de tekst op de website kunnen we snel doen. Maar soms kosten wijzigingen meer  moeite en ook meer tijd.

Tips, vragen en opmerkingen

U kunt uw  tip, vraag of opmerking natuurlijk ook zelf aan ons doorgeven. Stuur een e-mail naar postbus20@enschede.nl.